Welcome to Metin2baro aForuM
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

REGULAMENT FORUM

In jos

REGULAMENT FORUM Empty REGULAMENT FORUM

Mesaj  God Mar Noi 24, 2009 5:20 am

Aceste reguli vin în completarea Regulamentului GENERAL al Forumului Metin2baro
În acest text apar unele reguli care se aplică doar aici şi unele care explică şi adaptează regulile generale la secţiunea MU Online.


I. Reguli generale

1. Decenţa.
* Atunci când postaţi pe forum vă recomandăm un limbaj decent, respect faţă de ceilalţi utilizatori ai forumului şi faţă de echipa de moderatori.
* Sunt interzise imaginile cu caracter erotic sau pornografic, fie postate pe forum, fie în avatar sau semnatură.
* Sunt interzise de asemenea discriminările rasiale şi orice comentarii care pot fi considerate jignitoare de anumite persoane. Moderatorii vor stabili în ce măsură cuvintele unui utilizator sunt considerate jignitoare la adresa lor sau a celorlalţi membri de pe forum.
* Această regulă se referă la orice text postat/imagine utilizată/pm.
* Sunt interzise injuriile şi jignirile de orice fel aduse moderatorilor sau utilizatorilor acestui forum, acestea fiind aspru sancţionate.
* Orice încălcare a acestei reguli se va pedepsi, după caz, cu warn/suspend. În cazurile grave se poate suspenda permanent contul sau chiar filtru pe ip.
2. Atitudine.
* În situaţia în care aveţi o nemulţumire/plângere la adresa unui membru al echipei de admini (GM, moderatori sectiunea Mu, moderatori globali care activeaza pe aceasta sectiune) o veţi exprima în limitele decenţei. Critica în sine nu este descurajată. Orice acuzaţie va fi luată în considerare doar dacă este susţinută de dovezi şi argumente. În caz contrar iniţiatorul va primi suspend, cu posibilitatea de filtru pe ip.
3. Nume utilizator/Avatare/Semnături
* Regula cu privire la decenţă este valabilă şi în acest caz. Nu se vor folosi nume/avatare/semnături indecente/care să aibă o atitudine necorespunzătoare versus admini/alţi users. Sunt interzise numele de utilizatori asemanătoare/care sugerează o legătură cu adminii.
* Semnătura (signature) va conţine maxim 5 rânduri de text şi 1 poză.
o 5 rânduri la dimensiune <5 a textului sau
o 3 rânduri la dimeniuni 6-10 sau
o 1 rând la dimensiune 10-15
* NU AVEŢI VOIE SĂ FOLOSIŢI DIMENSIUNI MAI MARI DE 15
* În situaţiile în care coloritul semnăturii (folosirea excesivă şi mai ales de prost gust a culorilor) depăşeste limitele bunului simţ, moderatorii au dreptul să acţioneze prin warn sau suspend dupa caz.
* Poza respectivă nu va trebui să treacă de 600x70 (600 lăţime, 70 înălţime).
* În situaţia în care un moderator global va scoate avatarul / poza de la semnătură înseamnă că sunt neregulamentare şi nu este recomandată repunerea lor în aceeasi forma, deoarece un astfel de act va fi considerat sfidare şi va fi sancţionat cu suspendarea contului pe o perioada intre 10 zile şi nedeterminată în funcţie de gravitate, iar comentarii ulterioare la astfel de sanctiuni nu vor fi luate în considerare.
* În situaţia în care postaţi în mai multe secţiuni ale forumului şi doriti ca pentru acestea să folosiţi o semnatură mai mare decât permite regulamentul intern pentru secţiunea MU, vă rugam debifaţi opţiunea "Enable signature" când adăugaţi un nou post. Această opţiune se găşeste sub căsuţa de text pentru post, între opţiunea "Enable Emoticons" si "Enable email notification of replies".
4. Posturi fără sens/off-topic
* Posturile care nu aduc nimic nou faţă de subiectul discutat, nu au legătură cu subiectul sau pur şi simplu nu au nici un rost vor fi sancţionate. Posturile care conţin doar emoticons intră în această categorie.
* Dacă doriţi să vă creşteţi numărul de posturi, căutaţi ceva relevant de spus.
* Nu se acceptă utilizarea de metode pentru ridicarea topicului pe prima pagină (ex :UP).
* Nu se aplică la secţiunile "Guilds" şi "Vânzari-cumpărări".
5. Reclama
* Orice tip de reclamă este interzisă în această secţiune. Reclamele la alte forumuri, servere, huburi, etc, se vor posta doar in forumul de Reclame, evident în limitele bunului simţ. Reclama la siteuri concurente LasNocesMu se pedepseşte cu filtru pe ip şi suspendarea pe termen nelimitat a contului.
* NU se aplică în cazul site-urilor al căror conţinut vine în ajutorul userilor secţiunii MU.
6. Vânzarea de conturi
* STRICT interzise vânzările de conturi, aceste topicuri vor fi şterse iar cel responsabil sancţionat.
* LasNocesMu nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele probleme apărute în cazul vânzărilor/schimburilor de conturi făcute între jucători. Nu sunt acceptate posturi cu vânzări de conturi pe forum.
7. Acuzaţii la adresa serverului
* Pentru afirmaţii pe forum în care se insinueaza că serverul nu este corect fără dovezi se suspendă pe perioadă nedeterminată contul celui care face această afirmaţie şi se pune FILTRU pe IP.
8. Păreri despre un jucător / admin / moderator / GM
* În cadrul secţiunii LasNocesMu sunt interzise topicurile prin care se exprimă / se cer păreri despre un jucător / admin / moderator / GM.
* Nu se acceptă scuze de genul: "Ceream părerea despre mine", "Dar exprimam o părere pozitivă" etc.
* Deschiderea unui astfel de topic va fi sancţionată cu 3 zile pauză pe forum.
* Încălcarea repetată a acestei reguli poate duce la cont suspendat pe perioadă nederminată.
God
God
Ala Rau
Ala Rau

Mesaje : 19
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 36
Localizare : Timisoara

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum